AJFA är än så länge under uppbyggnad. Medlemskap är gratis. Ett exklusivt forum för AJFA är på gång.

Allt fler hittar hit via google. Ny här? Här är tips på bra länkar att börja besöka. Klicka på länkarna i länklistan:
Amandaism - bra nyhetssida
amandajenssen.com - ett forum finns under Community
Amandatråden på AlltOmTV - aktivt forum
Amanda Jenssen-shop - t-shirts med Amanda-tryck

Nyhet: AJFA startar ett bildbibliotek. Vill du att AJFA ska kunna använda dina bilder? Skicka ett mail så får du reda på villkoren.

Vill du bli medlem i AJFA? Skicka ett mail: amazingamandajenssen@live.com

lördag 20 december 2008

En julhälsning från AJFA

Tack, alla, för de fina orden, här och på debattforum. Jag hade en del ångest efter att jag lagt ut mitt nya inlägg. Det var ju ganska självutlämnande. Som vanligt, borde man kanske tillägga :/ Men Amandas musik har en effekt på mig som bara kan jämföras med en religiös uppenbarelse. Jag vet att jag inte är ensam om det. Varje gång jag hör en ny låt med Amanda blir jag som lamslagen och drabbas av tankar om att rädda världen från allt elände mm. Det kan jag ju givetvis inte göra men Amandas musik sprider verkligen positiva tankegångar.

Jag hoppas att fler Amanda-fans drabbas av samma känsla. Var och en av oss kan ju faktiskt förändra världen lite men tillsammans kan vi göra underverk. Tänk om vi alla skulle sprida lika mycket ljus, kärlek och värme som vi får från Amanda. Vilken underbar värld skulle vi då inte ha? Det behövs inte så mycket. Ett leende till någon som ser bedrövad ut. Att hålla upp dörren för någon. Någonstans måste man börja. Sedan kan man tänka ut ännu bättre saker man kan göra för att förbättra den lilla värld man lever i.

Det viktiga är att man vågar ta det första steget och vågar göra eller säga något man inte vågat innan. Jag är säker på att alla som läser här i grunden är goda människor. Men ofta finns det någon släkting eller någon annan som man inte kan med. Eller så har man bara bestämt sig för att just "den" personen vill man inte kontakta mer, men man minns inte varför. Det finns ingen bättre tid än julen att återknyta banden med personer man förlorat kontakten med. Och om du tänker efter så finns det nog någon du gärna vill ringa som du inte talat med på länge.

Hur som helst, god jul på er.

Inga kommentarer: