AJFA är än så länge under uppbyggnad. Medlemskap är gratis. Ett exklusivt forum för AJFA är på gång.

Allt fler hittar hit via google. Ny här? Här är tips på bra länkar att börja besöka. Klicka på länkarna i länklistan:
Amandaism - bra nyhetssida
amandajenssen.com - ett forum finns under Community
Amandatråden på AlltOmTV - aktivt forum
Amanda Jenssen-shop - t-shirts med Amanda-tryck

Nyhet: AJFA startar ett bildbibliotek. Vill du att AJFA ska kunna använda dina bilder? Skicka ett mail så får du reda på villkoren.

Vill du bli medlem i AJFA? Skicka ett mail: amazingamandajenssen@live.com

lördag 24 maj 2008

AJFA utser världens vackraste näsa

Det här inlägget om Amanda Jenssen (aka Amanda Jensen) hamnar nog under kategorin nördiga inlägg. Men det här är en blogg för en fanklubb och inte bara en nyhetsblogg så räkna med fler nördiga inlägg i framtiden.


Att Amanda har världen vackraste ögon vet ju alla, men redan från början fascinerades jag även av hennes otroligt vackra näsa. Jag har aldrig sett en vackrare näsa. Därför utser jag i AJFA:s namn Amandas näsa till världens vackraste näsa. Något pris finns inte att vinna.


Jag hoppas att inga medlemmar i AJFA blir sura på mig. Kanske finns det någon som tycker att det finns en vackrare näsa någonstans. Maila mig i så fall på adressen här på sidan. Den näsan vill jag gärna se.

Inga kommentarer: