AJFA är än så länge under uppbyggnad. Medlemskap är gratis. Ett exklusivt forum för AJFA är på gång.

Allt fler hittar hit via google. Ny här? Här är tips på bra länkar att börja besöka. Klicka på länkarna i länklistan:
Amandaism - bra nyhetssida
amandajenssen.com - ett forum finns under Community
Amandatråden på AlltOmTV - aktivt forum
Amanda Jenssen-shop - t-shirts med Amanda-tryck

Nyhet: AJFA startar ett bildbibliotek. Vill du att AJFA ska kunna använda dina bilder? Skicka ett mail så får du reda på villkoren.

Vill du bli medlem i AJFA? Skicka ett mail: amazingamandajenssen@live.com

tisdag 20 maj 2008

Nya amandavideor på YouTube

Tiden i Idol känns ju som om det var tusen år sedan nu. Det är svårt att fatta att det bara var några månader sedan finalen avgjordes. Idol-klippen på youtube känns mindre aktuella nu när Amanda Jenssen släppt ett fantastiskt album och det finns massor av nyare och ofta betydligt bättre videoklipp.


Men mycket Amanda gjorde under sin tid i Idol, både intervjuer och framträdanden var både kul och bra. Därför tycker jag det är roligt att någon nu lagt upp en hel drös nya Amanda-videor som i alla fall jag aldrig sett förut. Ingen av de verkar vara från TV 4. ”Aftonbladet” står det uppe i hörnet på de flesta videorna så det är väl deras kanal. Jag har inte kanalen men någon kanske vet vilken kanal det är. Videorna är inte av jättehög kvalitét och det verkar som om den här personen helt enkelt har filmat TV:n.


Kul tycker jag ändå det är att äntligen kunna lyssna på hela Amandas slutaudition på datorn. Plus en hel del spex och annat. Den som är intresserad av att titta kan följa länken nedan. Många sitter säkert precis som jag och kollar efter nya uppladdningar med Amanda varje dag, men några kanske har missat detta.


Här kan ni glo på videor om ni vill.


Nu väntar jag bara spänt på att signaturen alskaamanda eller någon annan ska lägga upp framförandet av ”Our last goodbye” från Partille den 17:e. Den låten sjöng hon nämligen enbart för mig, det kände jag tydligt. Fast jag misstänker att ca 100 personer till som var där känner samma sak.

Inga kommentarer: