AJFA är än så länge under uppbyggnad. Medlemskap är gratis. Ett exklusivt forum för AJFA är på gång.

Allt fler hittar hit via google. Ny här? Här är tips på bra länkar att börja besöka. Klicka på länkarna i länklistan:
Amandaism - bra nyhetssida
amandajenssen.com - ett forum finns under Community
Amandatråden på AlltOmTV - aktivt forum
Amanda Jenssen-shop - t-shirts med Amanda-tryck

Nyhet: AJFA startar ett bildbibliotek. Vill du att AJFA ska kunna använda dina bilder? Skicka ett mail så får du reda på villkoren.

Vill du bli medlem i AJFA? Skicka ett mail: amazingamandajenssen@live.com

söndag 25 maj 2008

Lite uppdateringar om forumet

Jag jobbar vidare med forumet. Jag har än så länge jobbat mest med det grafiska, men det verkar inte vara mycket man kan ändra rent grafiskt. Vad man kan göra är att ladda upp en massa ”skins”, alltså färdiga format.


Jag kan hålla med om att den förra varianten jag presenterade var väl dyster. Samma skin finns i fler färgscheman. Jag har just nu valt ett som byter ut rött mot guldgult. Det lyser upp mer och allt Amanda rör vid verkar ju förvandlas till guld så det känns ganska amandish trots allt.


Nu har jag också lärt mig att ladda upp en riktigt stor logotyp. Så jag la ner några timmar på att göra en ny logotyp. Den går mest i rött som ni ser.


Så här ser det ut på en 17-tummare. Tyvärr blir det inte riktigt lika snyggt på en 19-tummare, än så länge i alla fall.


Inga kommentarer: