AJFA är än så länge under uppbyggnad. Medlemskap är gratis. Ett exklusivt forum för AJFA är på gång.

Allt fler hittar hit via google. Ny här? Här är tips på bra länkar att börja besöka. Klicka på länkarna i länklistan:
Amandaism - bra nyhetssida
amandajenssen.com - ett forum finns under Community
Amandatråden på AlltOmTV - aktivt forum
Amanda Jenssen-shop - t-shirts med Amanda-tryck

Nyhet: AJFA startar ett bildbibliotek. Vill du att AJFA ska kunna använda dina bilder? Skicka ett mail så får du reda på villkoren.

Vill du bli medlem i AJFA? Skicka ett mail: amazingamandajenssen@live.com

onsdag 21 maj 2008

Tack gode Gud för alla bilköer

Amanda Jenssens musik har en märklig förmåga att påverka olika saker i livet. Sådant som tidigare var hopplöst enerverande blir plötsligt riktigt trevligt.


Under ett tag kommer jag att ha andra arbetsuppgifter på jobbet. Pga det börjar jag en timme senare och hamnar i de allra värsta bilköerna på morgonen. Det tänkte jag inte på i måndags innan jag svängde ut på motorvägen och upptäckte att, hoppsan, här går det långsamt. Vad trevligt! Då hinner jag lyssna på mycket mer Amanda innan jag kommer fram.


Nu går jag hemifrån extra tidigt och hoppas varje morgon att trafiken ska flyta riktigt, riktigt långsamt hela vägen till jobbet.

Inga kommentarer: