AJFA är än så länge under uppbyggnad. Medlemskap är gratis. Ett exklusivt forum för AJFA är på gång.

Allt fler hittar hit via google. Ny här? Här är tips på bra länkar att börja besöka. Klicka på länkarna i länklistan:
Amandaism - bra nyhetssida
amandajenssen.com - ett forum finns under Community
Amandatråden på AlltOmTV - aktivt forum
Amanda Jenssen-shop - t-shirts med Amanda-tryck

Nyhet: AJFA startar ett bildbibliotek. Vill du att AJFA ska kunna använda dina bilder? Skicka ett mail så får du reda på villkoren.

Vill du bli medlem i AJFA? Skicka ett mail: amazingamandajenssen@live.com

måndag 26 maj 2008

Växande intresse för AJFA

Intresset för AJFA verkar nu långsamt sprida sig utanför ”inne-gänget”, dvs vi som nästan dagligen i månader diskuterat Amanda Jenssen (aka Amanda Jensen) på AlltOmTV och amandajenssen.com. Därför har jag lagt till lite information längst upp om hur det ser ut med AJFA i nuläget.


Till alla nya besökare, och även gamla, vill jag tala om att i begreppet ”inne-gänget” lägger jag inga som helst värderingar mer än att vi förmodligen mer än de flesta andra vet vad som händer runt vår otroligt begåvade idol Amanda Jenssen.


Alla är lika välkomna, nya som gamla fans. Vi delar gärna med oss av allt vi vet. I nuläget består AJFA av ett fåtal medlemmar och den här bloggen som endast uppdateras av mig, Gautigoth. Än så länge bedrivs ingen annan verksamhet inom AJFA men det var bara en vecka sedan jag lanserade klubben.


Det är roligt att se att åldersgränsen än så länge är så spridd inom klubben och ingen åldersgrupp verkar vara överrepresenterad. Vi har medlemmar från ca 13 till 50+. Dessutom är det ganska jämnt fördelat mellan könen.


Även om AJFA är en helt ny klubb som bara ligger i startgroparna så är fankulturen runt Amanda Jenssen i högsta grad levande och kreativ. Bl.a. har ett tryck tagits fram, ”Morbus Amandophilus Chronicum – Jenssenfeber”, som kan strykas på tröjor. Många fans bär redan sådana tröjor på Amanda-konserter. Även Amanda själv är numer en stolt ägare av en sådan tröja.


Är du ny här och vill se vad vi är för filurer så rekommenderar jag ett besök till de två forum jag nämnde tidigare och som jag länkar till här på bloggen. Amandatråden på AlltOmTV är en lååång tråd som funnits sedan Idol-tiden. De flesta som skriver där är medlemmar i AJFA. På amandajenssen.com finns ett annat forum under ”Community”, också det värt ett besök.

Inga kommentarer: