AJFA är än så länge under uppbyggnad. Medlemskap är gratis. Ett exklusivt forum för AJFA är på gång.

Allt fler hittar hit via google. Ny här? Här är tips på bra länkar att börja besöka. Klicka på länkarna i länklistan:
Amandaism - bra nyhetssida
amandajenssen.com - ett forum finns under Community
Amandatråden på AlltOmTV - aktivt forum
Amanda Jenssen-shop - t-shirts med Amanda-tryck

Nyhet: AJFA startar ett bildbibliotek. Vill du att AJFA ska kunna använda dina bilder? Skicka ett mail så får du reda på villkoren.

Vill du bli medlem i AJFA? Skicka ett mail: amazingamandajenssen@live.com

fredag 30 maj 2008

Första idioten har gått i fällan!

Det är alltid lika kul när man lyckas lura idioter att falla på eget grepp. När jag startade omröstningen om det finns ett behov av en Amanda-fanklubb gav jag tre alternativ - "ja", "nej" och "Amanda Jenssen?". Det tredje alternativet var givetvis till för Amanda-hatare som inte skulle kunna låta bli att sticka sin näsa i blöt.

Alternativet "nej" kan förstås användas av smartare Amanda-hatare men man kan inte utesluta att det faktiskt finns Amanda-fans som inte ser nyttan i en Amanda-fanklubb. Men röstar man på alternativet "Amanda Jenssen?" på en fansida för Amanda är man inte bara Amanda-hatare, man är dessutom ovanligt korkad. Men framförallt innebär det att jag nu vet att den här bloggen på allvar har nått utanför "innegänget" inom Amanda-kulturen.

Tack, ovanligt korkade Amanda-hatare! Nu vet jag att min blogg börjar nå ut till folk.

Inga kommentarer: